Scroll naar boven

Administratie

Geen overzicht in uw administratie? Bijna dagelijks ontvangt u papieren: een loonstrook, kassabon, folder, bankafschrift, garantiebewijs enzovoort. Het is belangrijk om een goede administratie op te bouwen voor belangrijke papieren.

Administratie op orde

Het op orde hebben van uw administratie zorgt voor duidelijkheid. U kunt bijvoorbeeld zien wat u hebt betaald, wat u nog kunt besteden, waar u voor verzekerd bent en welke afspraken u hebt gemaakt.

Overzicht kwijt

Door omstandigheden kunt u het overzicht verliezen, bijvoorbeeld door het verliezen van een baan, ouderdom of door een verandering in de leefsituatie.
Heeft u hulp nodig bij het op orde brengen van uw administratie? Of het invullen van belangrijke formulieren? Kijk eens op de website www.geldkompasenschede.nl. Op deze website vindt u allerlei tips over geldzaken en hoe u uw administratie op orde kan krijgen. 

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Een medewerker van het wijkteam kan u helpen om weer een goed overzicht over uw papieren te krijgen. We kijken samen met u waarom het niet lukt om de administratie op orde te houden en geven adviezen om de zaken weer op de rit te krijgen. Neem contact met ons op voor meer informatie of om een afspraak te maken.

Kunnen wij u helpen?

Veel antwoorden kunt u zelf vinden bij de veelgestelde vragen, op de themapagina’s of op de sociale kaart. U bent ook welkom op het inloopspreekuur van het wijkteam in uw stadsdeel.

Contact

Wijkteams Enschede
Molenstraat 50
Enschede
7514 DK
Tel: 053 - 481 79 00