Klachtenregeling

Het kan zijn dat je niet tevreden bent over onze ondersteuning of hoe je bent behandeld. We horen dit graag zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. 

Wijkteams Enschede heeft een klachtenroute waarbij we nauw samenwerken met de onafhankelijke klachtencommissaris van de gemeente Enschede. 

Hoe laat je ons weten dat je een klacht hebt? 

  1. Bespreek je klacht met de persoon met wie je contact hebt bij Wijkteams Enschede en/of met zijn of haar leidinggevende.
  2. Komen jullie er dan niet helemaal uit en wordt je klacht niet naar tevredenheid opgelost? Dan kun je ons je klacht doorgeven via de klachtencommissaris.
    Dat kan op verschillende manieren:

Klachtencommissaris

De klachtencommissaris werkt onafhankelijk en kijkt naar de uitgangspunten van beide partijen (inwoner en Wijkteams Enschede). Hierna volgt een advies. Je kunt erop vertrouwen dat iedere klacht serieus genomen wordt en dat er zorgvuldig mee wordt omgegaan. 

Ondersteuning

Als je hierbij ondersteund wilt worden door een onafhankelijke organisatie, dan kun je contact opnemen met:

AKJ

Telefoonnummer: 088-555 1000

www.akj.nl 

of 

Zorgbelang Overijssel

Telefoonnummer: 074-250 0155

www.zorgbelang-overijssel.nl 

klachtenroute Wijkteams Enschede
Luister de podcast

Wil je weten hoe onze klachtenroute werkt? Luister dan naar onze podcast Klachtenroute.

klachtenroute Wijkteams Enschede